Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2019 10:41 - Old Mosquito-Alexander Skachkov
Автор: pitwasilew Категория: Изкуство   
Прочетен: 1050 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 14.06.2019 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Корица на  Журнал "Нововъзникващи инфекциозни болести" - Център за контрол и превенция на заболяванията.
Автор на картинката - Александър Скачков
(1973), Варна, България.

Картинката изобразява уморен стар комар, който се прибира у дома след дълга нощ. Наведен под тежестта на бутилката на гърба му и подпирайки се на бастун, той се придвижва бавно, събирайки кръв в замяна на сърбеж или инфекциозен микроорганизъм, който може да причини заболяване, увреждане или смърт на новия си гостоприемник.






Гласувай:
9



1. troia - Гладно комарче
14.06.2019 21:31
Ти тихо пееш ми на ушенце
песен по-стара от света,
а аз мечтая да те шамаросам
и песента ти да пресека.

Ти влюбено ми тананикаш
и весело край мен летиш,
а аз не спирам да се питам
кога ли ще се измориш.

Това не е любов аз зная
това си е вълчи глад,
ще те убия най-накрая
и ще настъпи благодат.

Поздрави на твоето комарче.:) Това е в кръга на шегата естествено.
Виж, вирусите, бацилите и другите инфекциозни микроорганизми са сериозен проблем. Изобщо не ги обичам и за тях няма стихче.:)
цитирай
2. pitwasilew - Привет, troia!
15.06.2019 17:53
Много хубави стихчета! : )
Онази вечер слушах как два комара кръжат над мен като самолети.
Чудех се, защо не ме атакуват и след това се сетих, че сигурно това им е любовната песен. Соломоновски реших, че след време женската ще ме навести за да си похапне малко кръв. Явно женските стават жадни след любовна игра. Мъжките нали не хапят. Та, и друго се сетих. Казват, когато някой се възгордее, че е добре да си спомни човек, че комарът е създаден преди човека.

Радвам се, че все още само ти ме четеш и само ти ми пишеш - и в коментарите, и на лични съобщения, много по - рядко на лични съобщения : )

Колкото до картинката - стори ми се, че е повод за национална гордост : ) Много е хубава!
цитирай
3. troia - Здравей, pit!
15.06.2019 19:30
Знаеш ли стихчето го написах точно по същия повод като твоята среща с комарчетата.:) Вдъхновиха ме. Много са досадни особено, когато се каниш да заспиш и се унасяш.
Предположих, че постинга ти е шеговит и затова се включих така. Ако беше публикувал някоя научна публикация нямаше да имаше стихче.:)
Картинката е супер.
Ти си ми един от най-верните фенове, а и съм писала разкази и приказки..така че...няма спасение от мен.:)
цитирай
4. pitwasilew - : )
16.06.2019 11:24
Благодаря!
цитирай
5. krumbelosvet - Тия дни с жена ми прекарахме НЕТИПИЧНА инфекция.
28.07.2019 10:24
Десетина дни сухо безболезнено дразнене в гърлото и накрая познатата бактериална фаза, с хрема и фарингит...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pitwasilew
Категория: Туризъм
Прочетен: 386181
Постинги: 91
Коментари: 303
Гласове: 3048
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол